Blog
Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky

Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky

Případová studie
NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová

28.06.2021
·
2 min čtení

Na konci května jsme se dočkali novinky od Google Ads, a to možnosti přidat rozšíření o obrázky. Rozhodli jsme se, že otestujeme, jak se kampaně s tímto rozšířením vydávají a hlavně, jak to vypadá. Přiznáme, že počáteční nadšení vystřídaly rozpaky, jelikož se nám poměrně dlouhý čas nedařilo rozšíření o obrázky v inzerci “chytit”, ač se podle dat vydávalo. Štěstí se na nás usmálo až v polovině června, kdy i z dat vidíme, že se rozšíření začalo hojně vydávat.

 

Jak a kde rozšíření nastavit

Rozšíření můžete nastavit na konkrétní kampaň a nebo sestavu (v našem případě jsme nastavili rozšíření na celou kampaň).

Stejně jako jste zvyklí tvořit rozšíření třeba o podstránky, tak na kartě Rozšíření máte nově možnost přidání rozšíření o obrázky:

 

 

Následně si pak vyberete daný obrázek, který chcete do rozšíření použít:

 

Specifikace Google na rozměry obrázků:

 

Jak nastavené rozšíření o obrázky vypadá?

Níže jsou dvě ukázky, jak nastavené rozšíření vypadá u našeho klienta Krasnevune.cz a Mujkoberec.cz.

 

 

Jaká máme z testování data?

Prvotní data jsou velmi přívětivá. Konverzní poměr 9,18 % mluví sám za sebe a když k tomu přičteme CTR krásných 27,11 %, pak nemáme co vytknout. Pro srovnání – rozšíření o odkazy o podstránky měly za stejné období CTR 12,37 % a konverzní poměr 1,59 %.

Z reklam, kde se vydávalo a zobrazilo rozšíření o obrázky, přišly také konverze. Nutno dodat, že tyto konverze nepřišly z prokliku na obrázek, ale z nadpisu. Myslíme si, že je to dáno zvykem, kdy zákazníci klikají hlavně na nadpis, namísto odkazu o podstránky, apod.

 

Jak hodnotíme rozšíření o obrázky?

Rozšíření o obrázky budeme zapracovávat u dalších kampaní. Jak je vidět ze screenů, tak obrázek zabírá velké množství plochy a celkově reklama působí “líbivě”.

A jak jste na tom vy? Už jste rozšíření o obrázky viděli? Používáte je?

Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S PPC Bee je to hračka

Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S PPC Bee je to hračka

Google Ads a Sklik PPC

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

01.11.2021
·
6 min čtení
#2 Internet marketing podcast – Skutečný marketing

#2 Internet marketing podcast – Skutečný marketing

Onlajnov

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

08.06.2021
·
1 min čtení
Rubriky