Blog

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

25.05.2022
5 min čtení
Případová studie

Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...

Číst více
Nejnovější příspěvky
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

20.05.2019
7 min čtení

Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙

Analytika a reporting PPC

Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...

Číst více
Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

30.11.2018
7 min čtení

Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads

Google Ads a Sklik PPC

V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...

Číst více
Rubriky