Blog

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

25.05.2022
5 min čtení
Případová studie

Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...

Číst více
Nejnovější příspěvky
PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?
Lukáš Knoflíček | Seniorní PPC specialista

Lukáš Knoflíček Seniorní PPC specialista

19.11.2019
2 min čtení

PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?

Google Ads a Sklik PPC

PPC checklisty už dávno nejsou pouze pro začínající PPC specialisty. V současné době plné změn, nových nástrojů, možností a nastavení se může i těm zkušenějším z nás stát, že při nastavování nových kampaní, sestav...

Číst více
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2019
4 min čtení

Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...

Číst více
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

10.10.2019
3 min čtení

Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...

Číst více
Jak využívat Mergado na maximum 2.díl
NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

20.08.2019
4 min čtení

Jak využívat Mergado na maximum 2.díl

Srovnávače zboží

V předchozím díle jsme se podrobně věnovali úpravám CPC a nastavením ceny za dopravu. V dalším díle se podíváme na možnost přidání elementů do XML feedu, doplnění dárků k produktům a další užitečné věci. Jdeme na to.

Číst více
Rubriky