Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada
Maximální možná spárovanost by měla být prioritou každého e-shopu na Heurece nebo Zboží. Pokud vaše e-shopové řešení nepodporuje úpravu dat zasílaných na zbožové vyhledávače, pak vám s úpravou pomůže Mergado. Na Zboží...
Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu
Článek nedoporučuje ani neodrazuje od konkrétního e-shopového řešení. Chceme se podělit s menšími a středními e-shopy o “problémy”, které mohou nastat při výběru dodavatele. Zaměřili jsme se primárně na problémy...
Audit Heureka.cz a Zboží.cz “krok za krokem”
Jestliže vlastníte e-shop, vyplatí se propagovat svůj sortiment napříč všemi dostupnými kanály (pokud se nejedná o zboží, které na některých kanálech inzerovat nelze). Nespoléhejte se pouze na PPC, affiliate nebo mailing, třeba...
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...