Blog

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

25.05.2022
5 min čtení
Případová studie

Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...

Číst více
Nejnovější příspěvky
Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada
NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

11.06.2019
8 min čtení

Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada

Srovnávače zboží

Maximální možná spárovanost by měla být prioritou každého e-shopu na Heurece nebo Zboží. Pokud vaše e-shopové řešení nepodporuje úpravu dat zasílaných na zbožové vyhledávače, pak vám s úpravou pomůže Mergado. Na Zboží...

Číst více
Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

03.06.2019
3 min čtení

Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu

E-shop PPC

Článek nedoporučuje ani neodrazuje od konkrétního e-shopového řešení. Chceme se podělit s menšími a středními e-shopy o “problémy”, které mohou nastat při výběru dodavatele. Zaměřili jsme se primárně na problémy...

Číst více
Audit Heureka.cz a Zboží.cz “krok za krokem”
NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

28.05.2019
6 min čtení

Audit Heureka.cz a Zboží.cz “krok za krokem”

Srovnávače zboží

Jestliže vlastníte e-shop, vyplatí se propagovat svůj sortiment napříč všemi dostupnými kanály (pokud se nejedná o zboží, které na některých kanálech inzerovat nelze). Nespoléhejte se pouze na PPC, affiliate nebo mailing, třeba...

Číst více
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

20.05.2019
7 min čtení

Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙

Analytika a reporting PPC

Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...

Číst více
Rubriky