Blog
Proč využíváme ROIHUNTER pro FB reklamy?

Proč využíváme ROIHUNTER pro FB reklamy?

Facebook a Instagram Ads
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann

19.07.2018
·
3 min čtení

Nástroj ROIHUNTER sledujeme v podstatě již od začátku a moc se nám líbí jak funguje. Vždy jsme si chtěli tento nástroj vyzkoušet, ale před nějakou dobou jsme neměli klienta se kterým by to dávalo smysl. Nyní jsme ve fázi, kdy už máme více vhodných klientů pro tento nástroj.

Když se nás ptají proč nepracujeme s FB reklamou přímo ve správci reklam, tak odpovídáme, že z několika důvodů:

  1. Velká úspora času 

Jeden z důvodů např. je, že můžete jednoduše nastavit automatické pravidla, která můžou upravovat CPC, rozpočty, apod. A to na základě výkonnosti.
Další důležitý důvod je vyhodnocování na jednom místě. Tím že ROIHUNTER umožňuje propojit FB a Google Analytics na jednom místě, tak se nemusíme mezi těmito systémy přepínat.
A v neposlední řadě se jedná o jednoduché a rychlé kopírování, ukládání reklam pro budoucí použití v jiné kampani, apod.

2. Produktové video a další vychytávky

Když jsme viděli jak jednoduché je vytvořit produktové video v tomto nástroji, tak jsme se prostě zamilovali. V podstatě si jen vyberete produkty z XML feedu a video šablonu. Je to tak jednoduché a dle dat, které jsme zatím získali je to také velmi efektivní.
Nehledě na to, že tímto předběhnete konkurenci…
Jak to vypadá v praxi?

3. Jedinečná úprava XML feedu

Všichni využívají dynamický remarketing a tím pádem když si dnes prohlídnete produkt na více eshopech, tak vás potom tyto produkty prohání na vašem newsfeedu. Tyto reklamy odděluje jen rozdílné logo eshopu a popis.

Proto nás nadchla ta jednoduchost úpravy XML feedu. V ROIHUNTER stačí na pár kliknutí vytvořit šablonu pro obrázky a nebo použít již připravené šablony a rázem máte zajímavé obrázky (více zaujmou), které konkurence jen tak nemá. A nejlepší na tom všem je, že takto můžete testovat několik variant a zjistit tak, co na konkrétní cílovou skupinu funguje.

4. Práce s publiky

Facebook umožňuje zajímavé možnosti pro tvorbu publik a cílových skupin. Ale málokdo ví, že facebook pixel umožňuje vytvářet publika podle toho, jak se uživatelé chovají na vašem webu. Takže můžete např. vytvářet a nebo vylučovat uživatele, kteří např. scrolovali více než 75% stránky. Nebo podle času stráveného na vašem webu.

A zde vám ROIHUNTER velmi pomůže, protože vám při tvorbě kampaní nabízí rovnou tyto publika tvořit/nastavit. Takže na to nezapomenete a navíc si vše můžete jednoduše nastavit.

Možností má opravdu ROIHUNTER spousty, vybrali jsme jen ty co nás zatím nejvíce zaujaly. Určitě také stojí za zmínku úžasná podpora, která pomáhá nejen s nastavením kampaní, ale také se strategií apod. Takže další pohled na reklamy z jiného pohledu a zatím musíme říci, že je velice přínosný.

Pokud chcete investovat do Facebook a Instagram reklamy a nemůžete si dovolit investovat do tvorby videí, úpravy feedu, apod. Tak doporučuji ROIHUNTER vyzkoušet. Velmi jednoduše tak vytvoříte spousty kreativy, kterou jen tak neuděláte a tím nejspíše vaše reklamy získají výhodu.

Myslete ale na to, že jen “sexy” kreativa není záruka úspěchu a je potřeba testovat nejen kreativu, ale také cílení a strategie.

Máte s tímto nástrojem zkušenosti? Nebo znáte další možnosti jak pracovat s Facebook a Instagram reklamou? Napište nám

Oslavili jsme s PLACEMENT.cz 1. rok na českém trhu

Oslavili jsme s PLACEMENT.cz 1. rok na českém trhu

Ze života agentury

Lukáš Král Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

25.08.2018
·
7 min čtení
Jak proběhl 56. IMSraz s Petrem a Martinem o GDPR online i offline

Jak proběhl 56. IMSraz s Petrem a Martinem o GDPR online i offline

Onlajnov

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

30.05.2018
·
1 min čtení
Rubriky