Blog

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

25.05.2022
5 min čtení
Případová studie

Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...

Číst více
Nejnovější příspěvky
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2019
4 min čtení

Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...

Číst více
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

10.10.2019
3 min čtení

Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...

Číst více
Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

23.07.2019
14 min čtení

Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?

Google Ads a Sklik PPC

O automatizaci biddingu v Google Ads se mluví a píše již delší dobu. V minulosti jsme také různé “automatizace” zkoušeli formou automatických pravidel, různých skriptů a nástrojů. Vždy se ale ukázalo, že manuálně jsme...

Číst více
Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

03.06.2019
3 min čtení

Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu

E-shop PPC

Článek nedoporučuje ani neodrazuje od konkrétního e-shopového řešení. Chceme se podělit s menšími a středními e-shopy o “problémy”, které mohou nastat při výběru dodavatele. Zaměřili jsme se primárně na problémy...

Číst více
Rubriky