Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky
Na konci května jsme se dočkali novinky od Google Ads, a to možnosti přidat rozšíření o obrázky. Rozhodli jsme se, že otestujeme, jak se kampaně s tímto rozšířením vydávají a hlavně, jak to vypadá. Přiznáme, že...
Jak jsme vyhráli Sklik výzvu za nejlepší video strategii
Když Sklik.cz vyhlásil na začátku srpna jednu ze svých dalších výzev, hned jsme věděli, že se musíme zapojit. Téma znělo jasně: Vytvořit nejlepší videostrategii.
Do soutěže jsme se zapojili s našim klientem Mujkoberec.cz....
PneuOK: Chceme vyčnívat z davu jako ten nejlepší pneuservis
S nadšením vám představujeme společnost PneuOK.cz. Na náš třetí rozhovor kývl majitel firmy, Radim Kvasnica a velmi otevřeně se rozpovídal o svých začátcích. Dozvíte se, že dovoz použitého pneu z Německa býval zlatý důl,...
Otestovali jsme za vás: Google discovery kampaně
V květnu představil Google nový formát kampaní Discovery, pomocí kterého dle Googlu lze oslovit až 2,9 miliard zákazníků napříč kanály Google. Rozhodli jsme se tomuto typu kampaní podívat na zoubek. Přečtěte si vše o tom, jak...