Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.
Co to je jednoduchá obsahová kampaň?
- Nový typ kampaně.
- Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
- Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?
V závěru roku 2021 internet zavalily zprávy o nutných změnách ve sběru cookies. Od 1. ledna 2022 už se nemohou ukládat automaticky. Proto se teď ve velkém upravují cookies lišty. E-shopaři, další provozovatelé webů i my...
Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty
Přinášíme vám pár tipů pro instream a outstream formáty videoreklam na Skliku. V tomto článku nechceme popisovat technické věci jako délku videa, formát, datovou velikost nebo jakou kreativu zvolit.
Článek se zaměřuje na...
Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut
Je to jako stát autem v koloně. Spěcháte. Nemáte čas. Schůzka začíná za patnáct minut a vám je jasné, že to stihnete jen zázrakem. Nakonec to vyšlo. Udělali jste maximum a když se cesta uvolnila, řítili jste se sto...