Blog

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

NIkola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

NIkola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

25.05.2022
5 min čtení
Případová studie

Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...

Číst více
Nejnovější příspěvky
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

20.04.2022
3 min čtení

Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech

Analytika a reporting E-shop PPC

Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...

Číst více
Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

15.02.2022
4 min čtení

Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?

Analytika a reporting E-shop PPC

Poměrně často se setkávám s tím, že se do Google Analytics (GA) u e-shopů dostávají transakce s obří hodnotou, které tam nemají co dělat a výrazně mi zkreslují data. Stává se to z různých důvodů. Může jít o nějakého...

Číst více
Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?
Filip Šamárek | Copywriter a PPC specialista

Filip Šamárek Copywriter a PPC specialista

21.01.2022
4 min čtení

Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?

Analytika a reporting E-shop PPC

V závěru roku 2021 internet zavalily zprávy o nutných změnách ve sběru cookies. Od 1. ledna 2022 už se nemohou ukládat automaticky. Proto se teď ve velkém upravují cookies lišty. E-shopaři, další provozovatelé webů i my...

Číst více
Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

30.07.2020
5 min čtení

Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?

Analytika a reporting PPC

Ano, nativní kampaně nejsou raketová věda. Na druhou stranu, často se u našich klientů setkáváme s nereálným očekáváním a nepochopením této akviziční obsahové kampaně. V čem je potíž? Reklamní formát vnímají...

Číst více
Rubriky